Vše o nákupu | Původ našeho oleje | Hodnocení obchodu
Máte dotaz? Volejte +420 732 774 308 (Po-Ne 8:00-21:00)

Ověřování recenzí

Na e-shopu theikos.cz pochází uživatelské recenze ze dvou zdrojů: hodnocení na e-shopu a hodnocení z Heureka.cz.

Hodnocení zadané přímo na e-shopu

Hodnotit lze přímo na e-shopu a to dvěma způsoby:

  • Zákazníkům po zakoupení zasíláme ze systému e-mail s výzvou k ohodnocení produktu či obchodu. Zde napíše hodnocení produktu či obchodu na základě své vlastní zkušenosti. Tato hodnocení jsou v systému automaticky párována s objednávkou nebo uživatelským účtem – jsme tedy schopni doložit, že zákazník zboží opravdu zakoupil.
  • Zadáním recenze přímo u produktu v rámci registrovaného uživatelského účtu nebo bez registrace (se zadáním jména a e-mailu). Tyto recenze ručně schvalujeme a pokud není zřejmé a dohledatelné, že by uživatel u nás zboží zakoupil, nebo je na první pohled jasné, že zboží skutečně nikdy nepoužil, tak takové recenze neschvalujeme. 

U hodnocení vyžadujeme komentář, aby se zde neobjevovaly anonymní recenze pouze s hvězdičkami, jako tomu je u některých jiných obchodů.

Těmito způsoby jsme také získali náš první větší počet hodnocení našeho olivového oleje, když jsme obeslali naše stávající zákazníky s informací o našem novém e-shopu a požádali je o hodnocení. Úplně na začátku jsme také sesbírali krásné zprávy od našich zákazníků ze sociálních sítí a umístili je zde. Jsme opravdu vděční, že lidem náš olej chutná. 

Hodnocení z Heureka.cz

Všichni zákazníci, kteří u nás nakoupí a souhlasí se zasláním dotazníku spokojenosti od Heuréky, obdrží 10 dní po nákupu formulář pro hodnocení zakoupených produktů. Pokud zákazníci recenzi vyplní, tak ji automaticky vystavujeme u daného produktu. Hodnocení našeho e-shopu na Heureka.cz mohou provést pouze skuteční zákazníci, takže recenze považujeme za ověřené. Takovou recenzi poznáte, že místo jména autora je uvedeno ‚‚Ověřený zákazník’’.